Nu är det säng gång....

Jag får ju meddela att jag hade en liten nere period här i lägenheten idag,men jag är ju den som vill reda ut saker och det gjorde jag ju,jag ska berätta vad som hände och observera att allt var mitt fel som snabb tolkar allt.
Men nu till saken.
Jag fick ett mess på min mobil från en av mina systrar där det stog"ditt jävla as vad fan har du gjort" ungefär och då stängde jag av och skickade ett meddelande till henne vad hon menade egentligen och fick inget svar då skrev jag till henne igen att jag tyckte hon kunde förklara vad jag gjort för något.
Inget svar,då gick jag in på facebook och skrev ett meddelande till henne hur jag kände mig och gick ut och rökte och mådde dåligt som fan,för det ska mycket till innan man blir kallad as tyckte ju jag.
Då kom meddelandet från syrran att jag inte hade gjort någotutan det var egentligen ett gulligt mess men lite sarkastiskt och jag fattade ju inte det gulliga i att bli kallad as.
Men jag öppnade messet en gång till och denna gång läste jag till slutet och då insåg jag ju vilket himla missförstånd jag gjort för att jag inte gav mig tid att läsa färdigt hela utan bara läste det onda.
Det stog något i stil med att jag gick runt här och var söt,jag minns inte riktigt men då förstog jag ju hur jävla känslig man är och snabb på att tolka fel.
Så jag var nere en liten stund men nu är det över och jag är bara lite trött,så god natt på er alla.

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jag kanske ska se avatar igen, du då? =)

2010-02-05 @ 09:07:52
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Jaa de är härligt att ändra frisyren ibland;)

Nja jag har inga speciella planer för kvällen, får se vad som händer:) själv då?

2010-02-05 @ 12:03:19
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0