Nu är jag jätte slö.

När jag sitter här framför datorn och lattjar lite med min son så känner jag att ögonen börjar rulla i huvudet jag är jätte trött,vi åt köttfärslimpa till lunch och det var helt klart jätte gott,men är man mätt så blir man också trött och det är både jag och min son just nu,han ligger på sängen och slumrar och jag sitter i stolen vid datorn och slumrar.
ja,nu har det ju rengnat lite ute så nu börjar snön ge med sig,men nu ska det väl komma en köldknäpp så det blir så halt att man inte kan gå.
Det kan man aldrig så noga veta.
ja,det har inte hänt så mycket,dom andra är och kör gocart men det gillar faktiskt inte jag och min son avstår gärna han med,så det är nästan bara vi kvar här på hemmet,men snart kommer dom nog tillbaka och friden är slut.
jag funderar på och smita upp och ta varsin kaka till oss innan dom andra kommer tillbaka så vi är säkra på att få någon annars så tar dom slut det är ju jag hundra på.
Jag avslutar här med en stor kram till er alla,så ses vi lite senare.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan jag gärna göra! =)

2010-02-27 @ 15:36:26
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: sara

Jag är inte jätte-haj på spinning. Jag gillar att cykla..ute.. eller att värma upp innan gymmet men pga att jag ar astma så fixar jag inte en hel spinningklass för jag kan inte andas efter ett tag! Så jag kan inte göra typ.. när dom säger att man ska öka motståndet eller göra snabbare och sånt, fixar inte det och måste typ hålla samma speed hela tiden. Och gör man det i en spinningklass ås känner an sej ganska misslyckad för det är ju det dom strävar efter att man ska kunna förlja dom och öka... så jag brukar skippa spinningen - fast det är grym träning så kan man . gör det!

2010-02-27 @ 15:58:14
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: natta

10 shopping tips under 100-lappen

kika gärna in om du vill se vilka, om du vill

puss kram

2010-02-27 @ 20:19:32
URL: http://natalies.se
Postat av: Marcus Å

Jasså, jag körde något liknande förra året. Är du taggad då? ;)

2010-02-27 @ 21:32:48
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0