Nu börjar det närma sig natt.

Nu har jag varit ute på facebook och härjat lite,det är ju hemskt vad man glömmer tiden när man har kul.
Har varit på rummet dom senaste timmarna och virkat på min sons överkast och läst och som sagt spelat på datorn.
Men nu är det dags att krypa till kojs,skrev jag det att min lösa tand har ramlat ut äntligen men tyvärr sitter roten kvar så tandläkaren får ju ändå in och rota ut roten.
jag är så väldigt rädd för tandläkaren att fast jag inte ska dit förens den 15 februari har jag redan börjat fasa för den dagen.
Här har varit lugnt och fint och det är skönt det med faktiskt.
Ibland kan jag faktiskt tycka lite synd om J som får bo där nere med dom två piller tjatande tjejerna som påstår att dom inte sover,men det gör dom ju fast på fel tider dom sover mellan sex och tio sen kan jag ju förstå att det kan vara svårt att sova en hel natt,det hade ju inte ens jag klarat ut,så sover gör dom.
Och nu ska jag sova lite jag med,så godnatt på er och godnatt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0