Snöar det inte så blåser det.

Det var ju hemskt vad det blåser idag det är nästan storm varning men det snöar inte i alla fall och det är ju positivt.
Jag har lite planer nu innan min son skall komma och det är att få undan lite skit från golvet efter nattens övningar,jag kan ju inte begripa varför jag skall plocka ner allt på golvet för,varför kan jag inte plocka upp det igen?
Ja,det är ett mysterium detta med att gå i sömnen tycker jag.
Men jag kan ju säga att jag somnade tvärt i natt så tyvärr skrev jag inget sent inlägg.
Tvättat har jag redan gjort nu på morgonen jag hinner med mycket efter som det är jag som väcker tuppen.
jag kommer inte vara inne här så mycket under dagen för min son och jag brukar göra andra saker när han är här.
och det är ju bra eller hur?
Jag vet inte ännu vad denna dag bär med sig men natten har varit lugn och fin,förutom att jag har lagt ner saker på golvet ha,ha,ha.
Nä nu får jag åter gå till min städning så tittar jag in igen när jag får tid kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Peek-A-Boo

Skam den som ger sig! :)

2010-02-06 @ 12:41:01
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0