Tisdag morgon.

Ja god morgon jag skriver ett litet inlägg innan jag ska sticka ner och äta frukost,jag har börjat göra det nu.
Det knackade precis på min dörr det var personalen från vårat hus som kom på besök med blåsapparaten i högsta hugg,inte för att det gör mig något.
I natt har jag sovit gott fast jag hade svårt att somna igår,ibland är det lögn i helvette att somna.
Men jag har ju en bra bok att sysselsätta mig med luftslottet som sprängdes den är jätte bra och jag börjar komma in i slut skedet,jag är nu lite tjurig att författaren har gått och dött,för det hade varit kul med en fortsättnig.
Men,men man kan ju inte få allt här i världen eller hur?
Jag måste lösa detta med lägenheten annars får jag inte ro i min själ,så är det bara.
Nu avslutar jag morgonens in lägg med en god fortsatt dag,jag tittar in när jag har tid,kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Innocent & Chris

Vinnaren av tävlingen Veckans blogg är nu utsedd! Jävligt tight var det men tillslut stod Djamila som vinnaren. Vad tycker du om detta? Var det rätt person som vann?



http://innocentandchris.blogg.se/2010/february/and-the-winner-is.html

2010-02-02 @ 16:18:53
URL: http://innocentandchris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0