ut på resande fot igen.

ja,idag så bär det av igen och det snöar och har sig så jag får nog räkna med förseningar men det gör inget bara jag kommer iväg.
Jag var ju uppe med tuppen som vanligt och nu måste jag packa ner hans korsords tidningar och sånt,så jag inte glömmer något.
Jag är som jag nog skrivit många gånger inte alls sugen på denna resa,men det ska ju göras.
Jag är lite orolig över mina reaktioner när jag träffar eller pratar med min man just nu,för jag blir alltid så irriterad på honom och tolkar in en massa bakom liggande saker i alla ord han säger,jag tror inte det kommer att hålla så länge mellan oss känns det som men jag älskar honom väldigt mycket men just nu är det inte mycket som stämmer i mitt liv,ganska rörigt med andra ord,så jag skyller väl på det.
Nu har jag inte tid att sitta här och skriva måste hinna röka med,ett gissel man får dras med.
Så jag önskar er alla en underbar dag och så kommer jag in och skriver i kväll kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Okej, jo men semlor är ju jätte gott;) Jag vet inte riktigt va som händer imorn. Vad har du själv för planer?:)

2010-02-21 @ 11:23:49
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Sara

När jag flyttar hem kommer jag ha bott här i 2 år.

Om du flyttade utomlands vilket land skulle du vilja flyta till?

2010-02-21 @ 22:27:08
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0