En mycket trevlig dag.

Denna dag var en mycket trevlig dag med mycket skratt och skoj åtminstone vi tjejer,vi bakade hallongrottor och kanelbullar och J kastade en hel näve mjöl på våran personal,ja,det var mycket gemenskap och glädje,sen att resten av huset är borta och inte visar sig knappt någonting,det är deras problem,Men J har hört av en av killarna att det är något på gång in nu till helgen och det skulle fan inte förvåna mig det minsta för det är ju mer regel än undantag nu för tiden och det är ju synd.
Men vi får ju hoppas att det inte är någon sanning i detta.
Jag mår i alla fall bra och dom andra är på bio och tittar på snabba casch,den är nog bra men jag klarar inte ut det där med mycket folk ordentligt så jag ska gå och se den med min ena kontaktperson i lugn och ro,om jag klarar ut det,men det gör jag nog säkert.
Jag avslutar här och kommer in innan jag går och lägger mig kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0