Ett stort förlåt....

jag får som sagt be om ursäkt för att jag inte skrev mer igår men jag skulle på bio snabba casch,den var jätte bra det hände saker hela tiden,så man märkte inte att filmen var så lång som den var 2 tim.4 min.
Det var så länge sen som tio år sen jag var på bio senast på grund av min rädsla för så mycket människor,men det var ju ingen fara för det var inte så många som bestämt sig för att titta på den just denna kväll så jag kunde koncentrera mig på filmen fullt ut det var ju bra.
jag kommer inte riktigt ihåg när jag skrev sista inlägget igår men i så fall får ni höra det igen.
Jo,hemmet har börjat ta hit knarkhundar för att kolla efter droger,det är ju ett bra alternativ faktiskt så hundarna var och sökte igenom precis hela stället igår,men vad jag vet så hittade dom ingenting,det hade man nog fått höra iså fall.
Ja,nu är jag alltså i lägenheten och det är jätte skönt,jag försökte sova länge men det gjorde jag naturligtvis inte denna gång heller,men jag låg kvar i sängen och läste och det är skönt bara det.
Det har börjat snöa ganska mycket men än är det ingen snöstorm,den kanske uteblir kan man ju alltid hoppas,men den är nog på väg.
Jag ska försöka ta mig ut en sväng till erikshjälpen och se om dom har något som tilltalar mig exempelvis elefanter.
Jag mår oförskämt bra faktiskt och avslutar detta inlägg med en kram,så ses vi senare.

Kommentarer
Postat av: sara

Ingen snö så långt ögat kan nå...

Gillar snö men det är skönt nu när det börjar bli lite mildare. :)

2010-01-27 @ 13:26:46
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: TVILLINGARNA

=)

2010-01-27 @ 13:49:12
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Västkust Mamman - Gravid

Lever du gömd eller vad?:( Klart jag inte säger ngt. :) Hur mår du nu då? kram

2010-01-27 @ 14:17:29
URL: http://precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0