I dag har bloggen varit ok.

Det är ett märkligt fenomen det här med bloggen,att den för det mesta är så otroligt seg eller att man inte kommer in över huvudtaget,men idag har den varit snäll tack och lov.
Jag har sovit som en gris i eftermiddag fram till tjugo över tre och då gick jag ner till återsamlingen där det bara var jag och C,för J var iväg och red.
jag hade kvällsmaten idag med,men hann in på rummet och skriva ett brev till min man,så han fick sina tvåhundra kronor,som han ska ha för att kunna ringa till mig,det är dyrt med deras telefonkort.
Så nu har jag hunnit diska och plocka undan maten och allt så slipper jag att tänka på det.
Jag är lite bekymrad över J,hon mår inte så bra alls och det verkar inte vara någon som har tid och ta sig an henne och då blir hon så ensam i sitt dåliga mående och då hoppar jag med mitt aldeles för stora hjärta in och försöker få henne att må bra,för skillnaden mellan många här och mig är att jag faktiskt har lärt mig under tidens gång här att sköta mitt och gå min egen väg men det är svårt att föra över det på någon som absolut inte vet hur man gör och det gör hon inte utan hon skriker på personalen efter hjälp,men gör det för tyst och får därför ingen respons i det hon vill,men jag går in och försöker ge henne positiv energi och kan nog lyckas med det,men en sak som jag vägrar för mitt eget bästa är att bli hennes terapeft det har jag alltid gått in i  innan men nu backar jag på den punkten,för mitt eget bästa.
Jag återkommer när jag går och lägger mig med ett inlägg hoppas att bloggen är lika snäll då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0