Nu är det dags för mig att sova.

Det är lustigt att man kan gå och reta sig på små saker,som jag egentligen inte ska bry mig om det minsta och det är ganska jobbigt.
Men jag har haft en väldigt trevlig dag med Bowling och min son har ju varit här,ja,det har varit en dag i glädjens tecken och det är jag glad för.
I morgon blir det lika trevligt när jag ska åka och träffa min man,det är så skönt på helgerna.
Och en sak till som är skön på helgerna är ju att jag lyckas hålla mig ifrån,själva hemmet och det fungerar herre gud vad har hänt med mig egentligen.
Så just nu har jag inte den blekaste aning om vad som hänt här på hemmet
Det trodde jag aldrig om mig själv.
Jag känner mig alltid lite ensam och förvirrad när jag har heft min son här,för det blir ett enormt tomrum när han går hem till sitt efter en hel dag med mamma.
Nej nu ska jag sova lite,så jag är pigg och allert imorgon när jag ska fara iväg till min man.
Jag får väl lyfta på hatten och säga ett god natt och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0