Nu är jag nannig.

I morgon åker jag iväg och är borta ända till torsdag åker inte tillbaka som jag brukar över dagen på onsdagen så det blir lite annorlunda,då tar jag givetvis med mig datorn,så jag kan skriva lite inlägg och sånt.
Det ska bli så skönt och jag skall göra allt för att sova lite längre på morgonen då,det vore ju kul om jag kunde det.
Jag har klått J två gånger i Othello,men hon vann faktiskt en gång hon med,så lite motstånd har jag och hon blir bättre och bättre på det.
Jag har inte så mycket att skriva om för just nu är det lugnt här på bygget så det är väl lika bra att jag hoppar i sängen och läser lite,tills jag somnar,så god natt på er och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0