Underbar dag men kall.

Resan till och från min älskling gick bra inget krångel alls så nu börjar jag bli säker på att det kommer gå bra nu hädan efter.
Det är en härlig stund när jag träffar min man,men ack så kort.
Jag är lite rädd för mina tankar,visst älskar jag honom men jag har börjat tveka på om jag orkar med honom mitt i all min egen kamp,han börjar redan planera hur vi ska ha det när vi kommer ut och som det låter på honom så ska det bara vara han och jag,vi ska alltså inte umgås med någon och då börjar en varnings klocka ringa i mitt huvud,ska han bli som mina andra karlar ha varit att jag inte får gå utan för dörren utan honom osv.
Jag har alltså börjat vackla i förhållandet till honom,men inte helt,det kan vara en släng av ångest över att jag kommer att bo själv så länge att jag inte kommer reda ut att han kommer och försöker ändra på saker och ting,jag är ju inte van att ha ett nära förhållande utan att ta droger eller något annat som brännvin och det är jag rädd för att jag kommer sätta igång på grund av det.
Allting är krångligt när man ska börja leva på ett annat sätt till och med kärleken,men han har ju några år kvar så jag har nog hunnit bestämma mig hur jag ska ha det tills han kommer ut tror jag.
Jag älskar honom än väldigt mycket,så ingen fara på taket.
J är i upplösnings tillstånd och jag märker hur jag börjar engagera mig mer och mer i hennes problem,så jag håller på att styra bort det.
Men hon mår dåligt för hon får veta en massa saker som hon berättar för personalen och dom gör inget åt det,då blir hon så desperat så hon är på väg här ifrån och det skall hon ju inte när hon kommit så här långt.
Ja,ja vi får väl se vad som händer,det jag inte kan förstå är att dom säger att dom inte kan göra något för dom inte är positiva,men är det ok när man kan se och det menar ju personalen att dom gör att dom är påverkade att dom ska gå här och rulla runt för att dom inte är positiva det undrar jag om det är rätt.
Inte mot den lilla,lilla friska kärnan som finns än så länge,för den kan försvinna fortare än dom tror,jag tycker dom ska vara rädda om oss,men jag ska nog ta reda på om dom inte kan göra något mot drogade personer som pissar rent,för det tycker jag är väldigt konstigt.
J kommer inte orka länge till,och jag har nog med mitt för att försöka få henne på andra tankar hela tiden.
Nu har jag spytt av mig lite grann det känns alltid skönt efter.
Så god natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Västkust Mamman - Gravid!

Njae idag var ej så bra faktiskt... Bättre förra gången :D kram

2010-01-24 @ 22:29:34
URL: http://precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0