Är lite trött...

Lite konstigt väder har det varit idag,men annars har det varit bra regnat och solen lyst om vart annat,jag var tvungen att höra av mig till en på hemmet idag,jag har nämligen ingen telefonkattalog och tyckte det var enklast så,måste avboka tiden till tandläkaren för nu har jag inte råd med lite skönhetskontroll av tänderna.
Men då fick jag veta att soc i sävsjö inte skött sina betalningar utan struntat i en räkning måste ringa dom,för den har ju gått till inkasso och jag hoppas vid min gud att det är deras räkning för den var från november så det kan dom väl inte neka till hoppas jag...annars blir jag vansinnig...
I morgon skall jag gå på samtal hos soc här det ska bli spännandevad dom kan erbjuda,men nu måste jag sova god natt på er...

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Lycka till med dina "samtalsstunder.



P.S.Jag brukar använda: www.eniro.se eller www.hitta.se för att leta efter telnr. Sällan katalogerna är framme.D.S.

2010-06-22 @ 20:35:23
URL: http://gunsanstankar.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Tack så mycket:) joo jag ha haft en bra helg. Hur var din?

2010-06-22 @ 21:00:42
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0