Brölloppet avklarat...

Så nu har ju sessan gift sig nu kommer man bara få se det ett hundratal gånger,men jag måste medge att vi skattebetalare kostade på oss ett fint bröllopp och visst var hon vacker...nöjd med vår insats till monarkin..
Ja,annars har jag och sonen haft en underbar dag och i morgon skall han hem och vara hemma och vänta in fakturan till språkresan sen kommer han igen..och i morgon skall jag till min man och kommer nog inte skriva innan jag åker utan ni får ha tålamod tills efter jag varit iväg...
Jag älskar när min son är här och nu när det är sommar är det möjligt för honom och vara här ofta,då lever jag upp.
Jag ska försöka hitta en sysselsättning som ger mig lite pengar det känns som jag behöver mer en några samtal i veckan,men vi får väl se vad dom har att erbjuda på tisdag när jag träffar dom vid 11.
Kram och god natt vi hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: okej men de är ju bra de:)

Ja jag avgudar verkligen den ringen:) Så jävla snygg.

2010-06-20 @ 13:26:42
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0