Har varit iväg idag..

jag åkte vid tolv tiden till hässleholm och mammografin..den resan kändes jag var jätte trött när jag kom hem,värmen slog ju verkligen till idag.
jag åkte faktiskt iväg i kortärmat och det är verkligen inte likt mig,men jag hade en luvtröja på lut i väskan om jag skulle få panik,men det gick faktiskt bra...jag såg den som jag tjatat om ibland som följde efter mig från sävsjö och ner hit...men tack och lov han såg inte mig.
Mitt hjärta snörptes ihop och om jag får säga det själv jag hatar verkligen den mannen.
Jag får svaret på mammografin inom 14 dagar,men jag har inte märkt något oroväckande så det är nog helt lugnt.
Nu är jag trött så jag stannar där god natt på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0