I morgon är det midsommar...

Det är inget som jag brukar fira och jag kommer vara ensam med för sonen skall hem,men han kommer på söndag igen,när jag har varit hos min man...
Idag betalade vi språkresan för honom och jag kände mig så nöjd och glad och han med,det kommer bli en sån upplevelse för honom,han och jag ska åka till nova lund på måndag och handla en sån där resväska på hjul,det är roligt att åka och handla med honom med...
Jag har varit och blåst idag med och fått en tid för samtal den 12 juli när hon är tillbaka från semestern och till dess ska jag och blåsa varenda dag dom har öppet där borta vilket är tisdag onsdag torsdag,så det blir ganska mycket blåsande,men jag känner att jag behöver det sommaren är den svåraste tiden att hålla sig borta från öl och skit.
Ja,nu har jag skrivit nog..god natt vi hörs i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0