Ibland saknar man..

Nog att jag skrivit mycket oroskännslor,speciellt när min man kommer ut.
Men inerst inne är det nog rädslan för omställelse,rätta mig om jag har fel.
Har någon som läser detta någonsin varit med om att bli av med någon dom varit tillsammans med i över fyra år helt plötsligt försvinner,för att sen återkomma tre år efter???
Ingen rolig känsla,det lovar jag er,men i dag ser jag fram mot den med skräckblandad förtjusning..
Nu kräver jag mer tips vad jag ska heta och jag lovar den som vinner blir inte besviken..
Nu måste jag sova god natt på er...

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Det är klart att det är en omställning i livet med den situation du beskriver.

Jag skulle säkert dra för mycket åt mitt håll som ensamboende, för att kunna reparera och börja om där vi slutade. Visst kan sånt skapa oro.

Men jag önskar er all lycka till när det blir dags...

2010-06-27 @ 21:51:22
URL: http://gunsanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0