Ja, det var ett tag sen..

Så kan det bli men inte meningen,har fått en massa gjort,ska börja gå hos någon och prata tre gånger i veckan,ska försöka att inte börja igen,jag blev lite rädd här om veckan,men allt funkar som det ska.
Blev där emot lite fundersam om hoten om LVM mot lilla J.
Jag tror ju inte mycket på dom hoten hon hittar på dom själv.
Men lite besviken blev jag för dom som nobbade henne måste haft en bättre förklaring tycker jag,för just nu mår jag toppen har bara lite längtan efter min son för han kommer inte förens på söndag när jag varit och hälsat på mannen.
Så lite J hade lyst upp lite,men ,men,ni som känner er träffade T och A kan ju höra av sig på något sätt för har ni hotat henne med det för hon ska hälsa på mig är ni lite tokiga..
Vi hörs senare..

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

Hoppas att allt löser sig!:)

2010-06-13 @ 13:13:23
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0