Jag har mycket kvar...

Jag tänker på nu idag när min son och jag skall åka till NovaLund och åker kvart över elva då börjar jag gnälla nästan precis när vi kommit dit om hur sent jag kommer hem och sånt...kul för min son och höra det när han förmodligen sett fram emot detta att köpa en väska till sin språkresa...sen kommer jag på mig själv och tänker...skärp dig nu...sen ber jag om ursäkt för jag är så gnällig...ursäkt godtas..sen börjar jag igen att man inte lär sig...suck...men jag har ju sånna problem när jag är ute och reser är inte van vid det i dessa sammanhang ..men jag försöker förklara att det blir nog bättre och bättre och någonstans tror jag att han förstår mig..jag tror han vet vad jag går igenom och jag är nästan hundra på att resan jag gör nu är en vinst på ännu längre sikt jag tror jag klara det,fast säkert fler snedsprång på vägen..men inte för många och inte för ofta..god natt på er alla...

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Okej de lät nästan som om att vi hade liknade Midsommaraftnar:) Stefan Sundström är ju riktigt bra han med!

2010-06-29 @ 13:35:24
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Gunsan

I tonåringarnas värld hör det väl till att tycka att föräldrarna är jobbiga och pinsamma, eller hur.

Även en "gnällig" mamma kan vara en bra mamma, så var inte orolig för det.

Låter kul med språkresa, hoppas han får lika kul som man hört andra berätta om. Jag önskar lycka till.

2010-06-29 @ 21:53:09
URL: http://gunsanstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej ville bara passa på att önska er en riktigt skön helg

2010-07-09 @ 16:54:45
URL: http://jennysbloggmix.blogg.se/designstil/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0