Jaha,en underbar dag är snart över..

Jag har hållit på att pula hemma idag i väntan på att min son skulle komma vid sex tiden då gick vi och hämtade ut den tjusiga damm sugaren och provade den och sen har det varit tv och mys för hela slanten,nu tänker jag gå och lägga mig,men min son är fortfarande uppe och härjar men han är ju 14 och jag är mycket äldre så jag orkar inte så mycket längre,det är bara att konstatera att man blir inte yngre suck....
Men i morgon ser jag fram emot en hel dag med sonen skall bli så underbart...god natt på er..

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Ja det är Drakbåtsfestival här i Smedjebacken idag som jag ska på :) Vad hittar du på i helgen då? Kram på dig med!

2010-06-05 @ 15:54:46
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0