Midsommar...

Nu har jag snart hållit på och skriva i denna blogg i snart ett år,nej nu ljuger jag lite jag började i september förra året...Men nu har det kommit ett antal trogna läsare till min sida,ganska många faktiskt,men nu är saken den att kommentarerna uteblir från dom flesta och det kan ju vara så att man inte har något att kommentera,men enligt min egen åsikt när jag läser andras bloggar så kommer det alltid upp nägot man vill kommentera,men det kanske bara är jag som tänker så....
men nu till saken nu har jag klarat av min andra helt drogfria midsommarafton och jag tänker som så min blogg heter fortfarande in ifrån ett behandlingshem det stämmer ju inte riktigt nu är jag ju utanför och kämpar min egen strid..jag skulle vilja ha förslag på vad den ska heta i stället den som har bäst förslag får en belöning vad får ni veta om ni vinner kram och god natt på er..ni som orkar läsa detta efter midsommarfirandet..

Kommentarer
Postat av: Gunsan

God fortsättning på midsommaren!

Håller med dig om kommentarerna. Tror att flera läser, men ingen "vågar" skriva ens ett litet hej. Är det skämsigt eller nåt???

Strunt samma, vi fortsätter i vår takt ändå. Så får de väl smygläsa lite om de vill :D

Mitt förslag: PÅ EGEN HAND MOT LIVETS UTMANINGAR.

2010-06-26 @ 09:26:15
URL: http://gunsanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0