Nu ropar sängen på mig.

Det är skönt att ha varit på resande fot för då blir man ju trött...
Det var lite sorgligt i morse när sonen åkte,men jag vet ju att han kommer på onsdag igen så det är en liten tröst..
Idag tog jag med mig paraply till min man,inte för att det regnade utan för att skydda mig från måsarna som attackerar på vägen dit och jag lovar att det var ett effektivt vapen mot dom....
Jag känner hur ögonen går i kors på mig..i morgon är det måndag vardagar är alltid lite lättsammare än helger när man inte har något för sig..för då kommer det post och det händer lite..det trodde jag aldrig jag skulle säga utanför en instutition,men nu gör jag det...
Nej,nu ska jag ta ett nattbloss och sen gå och lägga mig god natt på er alla...

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Hej. Du säger som en tjej jag känner, att helgerna är längre än vardagarna: "man sitter ensam och alla andra har nåt för sig. Barnen är vuxna och har inte tid. Skönt när det äntligen är måndag". Det låter ju inte kul, men kanske ligger nåt i det.

Snart är det ju den där stora sommarfesthelgen. Måtte det bli en bra helg, på alla sätt, för oss alla.

2010-06-21 @ 14:18:47
URL: http://gunsanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0