Nu ska jag försöka hinna...

Det är inte med tidsbrist och göra utan helt enkelt datorn som har så dålig mottagning helt plötsligt,jag får hitta ett bättre ställe att ha datorn på helt enkelt,men jag tror det är något annat strul vi får se när sonen kommer idag,jag har saknat honom..annars så mår jag mycket bra just nu och på tisdag ska jag börja med mina samtal nere på centret det ska också bli kul..
Nu avslutar jag för det verkar som datorn snart lägger av men jag tittar in så fort datorn har lust att släppa fram mig kram så länge...

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: jaa han är grymt bra!:)

Joo allt bra med mig tack. Själv då?

Ajdå, så brukar min dator vara oxå

2010-06-18 @ 17:05:32
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0