Aj,aj,aj ont i ändan.

Vilken upplevelse det var att cykla vasaspinning fyra timmar man fick ont i ändan så jag vet inte vart jag ska ta vägen,men nu är det gjort och jag klarade det galant,det trodde jag faktiskt inte själv,men min envishet kan leda mig långt.
Vi fotade lite men fotona kommer senare då ska jag visa er,en som nästan aldrig sportar,men som ändå klarade sig igenom ett fyra timmar långt spinning pass,lite stolt är jag allt med all rätt.
Men jag börjar redan fundera hur pass mycket tränings värk jag kommer ha på torsdag när flyttlasset kommer,men är det illa så har man väl flyttgubbar till en sak,dom får slita för två.
Allex är intresserad av att följa med och kolla in morsans nya lägenhet,men han börjar ju praoa i morgon på ett fik och vet inte vilken av dagarna han skulle vara ledig,men var det på torsdag så har han ju önskemål att följa med och titta på lägenheten och det ska han ringa om så fort han vet.
Nu kommer jag att sova sött tror jag och jag går fortfarande runt i mina spinning kläder lite äckligt men det har inte blivit av att jag hoppat in i duschen än,men jag duschar ju så gott som varje dag så det är ju ingen äcklig svett.
Men i morgon om jag kommer ur sängen så ska jag ta mig en dusch.
Erkänn att jag varit duktig i dag,det är ganska skönt att höra faktiskt.
Nu ska jag gå och lägga mig så god natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Kadri

det ska bli roligt o se lite foton



sv. tack, det är bra

2010-03-08 @ 20:54:09
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0