Åker till mannen idag istället.

Det är lite omkast i mina vanliga rutiner denna vecka,det känns inte bra,men vad gör man inte för lite vasa spinning,
det är nämligen det som hägrar imorgon och jag har ju lovat att följa med så då gör jag det,så då fick jag ju åka till min man idag i stället,men det känns avigt som jag sa,nu har jag så mycket att göra med,så allt känns lite överflödigt som inte hör ihop med lägenheten,som ni förstår så just nu har jag knappt tiden att sitta här och göra inlägg heller men det gör jag åtminsone något om dagen för annars kanske ni glömmer bort mig.
Solen lyser ute och det är ju ett plus när man ska ut och åka.
Jag undrar i mitt stilla sinne hur det kommer att gå i morgon på spinningen skavsår i rumpan lär man ju få fyra timmar är ändå fyra timmar.
Jag har inte tid att sitta här och roa mig just nu så jag avslutar detta inlägg med en stor kram till er alla och ha en underbar dag för det tänker jag att ha,vi hörs i kväll kram.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vad trevligt! Jag ska nog ut och fota lite tror jag, måste ju passa på när solen är framme!

2010-03-06 @ 11:16:27
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0