Ätit precis.

ja,min son kom redan vid nio i morse och hade givetvis med sig måndssurfen,vi har precis stoppat i oss lasagne som jag tycker är jätte gott,annars har vi inte gjort något speciellt,varit ute lite på facebook och härjat.
Min ena syster fyller 39 år idag så jag har ringt och grattulerat henne och skickat blommor till henne på facebook.
Jag har svårt att fatta att hon faktiskt är 39 år,jag ser henne fortfarande som min lilla syrra,som hon var en gång,jag kan inte beskriva känslan riktigt men den är underlig,men det är ju bara att acceptera att hon är en vuxen och självständig individ idag och inte den lilla syrra som jag så troget vakade över när hon var liten.
vet inte så noga vad jag ska skriva mer,jag återkommer med lite tankar till kvällen eller natten blir det nog.
Kram på er så länge.

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Svar: solen är uppe här!:) Ja det är hon, ska se henne i globen:D

2010-03-13 @ 17:31:29
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej ! :)

fin blogg du har !

allt bra med dig ikväll ? :)



kram

2010-03-13 @ 19:12:41
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0