Det blev visst lite sent idag med.

Nu har jag varit ute i vida världen känns det som men det är ju inte så långt att åka till min man.
Solen har lyst och allt har varit bra tågen gick som dom ska och allt verkar som vanligt här på hemmet lite skumma vibbar men,men vad göra??
J hade ju klantat till det lite igår men hon stog och mötte mig vid bussen när jag skulle vidare till min man vi pratade lite och idag verkade hon helt ok...skönt.
Hon mötte mig föresten vid bussen när jag kom tillbaka med,hon är så rar,men jag kan ha svårt att tro på henne ibland,lite osäker men mest tycker jag nog om henne och vill bara krama om henne och förklara att hon inte behöver göra så mycket dumma saker för att bli uppmärksammad det klarar hon nog ändå...men hon skulle nog missförstå om jag sa så till henne.
Jag har haft en bra dag och jag hoppas att ni också känt våren i luften idag det har varit härligt.
Fick nästan vårkänslor.
Och nu tänker jag ha en underbar natt med och hoppas ni får en ni med godnatt på er och godnatt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0