En resa i regn för omväxlings skull.

Ja,nu verkar det dra ihop sig till en jobbig tid här på hemmet igen,det är absolut något som inte stämmer,men jag är på väg ut nu så jag håller mig borta från allt sånt skit nu.
Jag har nog med mitt eget för tillfället.
Det kan vara en känsla som är fel,för just nu känns allt konstigt i mitt huvud,men ofta har jag ju inte det,något skumt är i luften.
Jag ska ut och resa idag till Helsingborg till min älskade make,resan ser jag aldrig fram emot men att träffa honom är a och o just nu,han behöver det nog mer än jag just nu.
Min son var här igår och var lite dåsig det är synd om honom när han är sjuk,men han fick lite pannodil och då blev han bättre åtminstone.
Vi har bestämt att han skall komma till mig i lägenheten på torsdag det ska bli så kul.
Nu har jag ganska så bråttom iväg så det blir inte mycket skrivet,men ni får vara nöjda med det här så länge.
Kram på er så hörs vi i kväll.

Kommentarer
Postat av: Innocent & Chris

Hejsan, det var länge sen!



Ville bara säga att vårat mixtape nu finns att ladda ner helt gratis för våra bloggläsare! Haffa ditt exemplar här: http://www.filefront.com/15893037/Innocent--Chris---Stars-Appear-re-release.rar/

2010-03-21 @ 20:07:59
URL: http://innocentandchris.blogg.se/
Postat av: More than just a hot piece of ass!

Tror dock att genom att du tänker på det och är på din vakt så förbereder du dej på saker som kan komma i din väg, tror det är bra. Men inte för mycket. Du har gjort kanon so far så du får inte glömma att slappna av och ge dej själv kred för ditt hårda arbete.

Hur gick det med din make? Hur ofta träffas ni?

2010-03-21 @ 22:26:45
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0