Ett litet inlägg innan frukosten.

Godmorgon på er alla,har ni sovit gott?
Det har faktiskt jag men ibland tycker jag det är så synd att jag måste vakna så himla tidigt och inte sover halva dagen det skulle vara så skönt en gång för alla,men det går inte att lura mitt eget huvud.
Denna veckan så hoppas jag innerligt att dom inte satt upp mig på en massa saker som disk och dylikt,för nu vill jag absolut inte syssla med sånt.
Jag ser fram emot att träffa min socialsekreterare på onsdag då ska jag skälla lite på henne,för jag tycker dom beter sig förjävligt nu.
sen ser jag givetvis fram mot att åka till lägenheten och fortsätta packa upp lådor,alltid kul och se vad dom inehåller man glömmer mellan varven.
Nu ska jag ner till huset och äta lite frukost,så vi hörs senare kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: okej vilken härlig samling;)

Jo det är bara bra med mig:) själv då?

2010-03-22 @ 16:33:06
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: More than just a hot piece of ass!

Turkiet låter härligt! Vad mysigt, passa på att ta er ut på äventyr och våga besöka lite spännande platser. Finns massa otroligt vackra platser, små byar och härliga små bakgats-restauranger om man bara vågar sig bort från hotellkomplexet, Fish & Chips-haken och barerna. Passa på!

Vilket stad ska ni till?

Har du varit ute och rest mycket förut?

2010-03-22 @ 21:29:56
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0