För mycket att göra helt enkelt.

Nu skrev jag nästan inte alls i bloggen igår flytten går faktiskt före tyvärr,men jag ska försöka skärpa mig lite.
Jag har haft problem med att svara på mina komentarer och jag vet inte tyvärr hur man rättar till det jag ville bara skriva det så ni inte tror att jag bara struntar i er,när jag ska svara er så kommer det bara upp ett nummer 502 eller något sånt,så om det är någon som vet hur man gör så kontakta mig snälla.....
jag spann eller hur man säger och idag som först har jag riktiga känningar...jag kommer in lite senare och hoppas på att någon har gett mig ett tips eller något kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det är helt lugnt, finns ju faktiskt en viktiga värld utanför denna blogg! Allt bra idag då?

2010-03-10 @ 07:46:27
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0