Jag passar på nu.

jag ska ju till lägenheten idag men har ju ingen aning om hur mottagningen är där på kontant internet så jag passar på att skriva lite nu innan det visar sig att ni kanske inte får mer inlägg förens på fredag.
Det ska bli jätte kul att åka till lägenheten idag,längtar så.
Packa upp lite mer,på ett sätt var det kanske bra att socialen sköt på besöket då hinner jag se mer vad som fattas.
Jag längtar till i morgon när min son kommer dit och ska kolla in lägenheten lite,hoppas han gillar den,men det tror jag nog att han gör.
Jag har sovit gott i natt när jag väl somnade in och det var ju ganska sent.
Jag håller tummarna att internet funkar i lägenheten,så jag kan skriva lite när jag är där,annars får ni vänta snällt till fredag,ha en underbar dag kram på er.

Kommentarer
Postat av: Kiss my nose and call me Charlie

Om det inte funkar kan jag tipsa om en dongel från 3 dom fungerar jättebra!

Jag var lite korkad och signade upp mig för en sån i somras en vecka innan jag åkte tilbaka hit så jag går och betalar för ett 2 års abonnemang varav jag befinner mej utomlands 1 av 2 år...korkat! Ben kostar bara 150-200kr i månaden dock så det är ingen jätte kostnad..

2010-03-24 @ 12:22:32
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Okej jaa de är ju som det är att flytta.

Nja fredagkväll vart iaf as grym;) Min Pappa o hans familj bor i Äspnäs:)

2010-03-25 @ 17:01:42
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Jag tränar löpning. Tränar du någonting då? ;)

2010-03-26 @ 06:32:27
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0