Jag ser inget slut på packandet.

Jag kan inte begripa vad jag fått alla saker ifrån som jag nu måste packa ihop,det är en fråga jag ställer mig i detta nu?
Men jag packar det jag kan jag blir lite förvirrad och ä r det just nu folk tänker och har en massa olika åsikter om allt förvirringen är total(snacka om att känna sig som ett ufo)
Detta är mig nästan övermäktigt jag fattar ingenting och blir då handlingsförlamad,låt denna mardröm gå över så jag sitter i min lägenhet och rullar tummarna,jag vill inte vara just nu alls utan bara försvinna,en massa frågetecken men olika svar jag lägger inte ner någon energi i allt runt om kring utan samlar all min kraft till att komma här i från med eller utan saker,för det är så himla rörigt i mitt huvud just nu,folk säger be om hjälp om du märker att du behöver,frågan är,vad vill jag ha hjälp med jo,allt för jag fattar i princip ingenting just nu.
Det enda jag vill är att komma här ifrån med eller utan saker och ordnat utanför om det sen är att det bara är jag som är inkompetent eller dom andra också är det som inte kan styra upp en inkompetent?
ja,ja,bara jag kommer här ifrån med äran i behåll så kommer det nog bli bra.
Får väl hitta någon annan slav där ute som kan hjälpa mig med allt det praktiska som jag inte klarar av.
allt kommer ordna sig till slut,men allt känns så hopplöst just nu,men det är nog bara för jag ska ut i verkligheten igen,men en sak ska jag säga att just nu längtar jag dit.
Tittar in senare kram på er så länge.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Tack så mycket för din kommentar! :)

2010-03-10 @ 08:52:57
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Min pappa är 50:)

Okej va kul. Jag ska ut köra skoter idag :)

Rekomenderar boken starkt!

2010-03-10 @ 11:38:53
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: sara

Haha men träningsvärk är bra värk. Ett bevis på att du gjort bra ifårn dig! Bra gjort! När ska du gå nästa gång?

2010-03-10 @ 22:22:46
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0