Jaha,hemma igen och jätte trött.

Ja,hemma och hemma det var väl att ta i jag är på hemmet,för nu har jag ju faktiskt ett litet hem.
Nu har jag varit hos min man och hälsat på vi fick extra lång tid idag för det var den snälla vakten så i stället för en timme och fyrtiofem minuter så fick vi nästan tre timmar det är inte dåligt det ni.
Men jag känner hur han börjar få panik nu när han vet att jag ska ut från hemmet och det gör mig lite irriterad,han skulle helst vilja ha mig inlåst någonstans med.
Jag har en magkänsla som säger att jag inte kommer få det lätt,när jag väl kommer hem för han kommer ringa och terra mig ganska så mycket kan jag tänka,jag har också inbakat i magkänslan att vi håller på att växa ifrån varandra,jag vill inte att han ska styra mitt liv inifrån fängelset det får han lägga ner.
men samtidigt så vet jag att han kommer försöka så mycket han kan och det oroar mig,nu är jag där igen,min oro för ett fördärvat liv där jag blir styrd av en jävla människa som inte kan förstå att jag har en egen vilja och vill ha mitt eget liv,den oron gnager så jag måste hinna skapa mig ett liv innan han hinner ut,då är det svårare för honom att stoppa mig.
jag är lite bekymmrad över soffa och soffbord,jag tror inte det kommer bli något och sen kommer det bli svårt att ordna,men,men den dagen den sorgen.
Jag är mycket trött och tänker lägga mig nu,så godnatt med er och godnatt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0