Mår bättre faktiskt.

Jaha,nu får vi se vad morgondagen har att bjuda på hoppas jag mår bra vill inte må så här illa ni får väl hjälpa mig att hålla tummarna nu,jag vill må bra nu när det är påsk och allt,typiskt mig att bli sjuk just till sånna här helger och sen känner jag att jag måste prata om allt som socialen ställer till med kan inte fatta att dom bara vill slå krokben på en det sista dom gör det är ett konstigt släkte det där men dom ska inte knäcka mig inte..
Jag mår så pass dåligt så jag tänker gå och lägga mig nu så kram på er och god natt och godnatt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer
Postat av: sara

Åh nej! Fy sjutton! Influensa är det värsta jag vet!



Har du några påskplaner??

Påskkärring kanske?

2010-04-01 @ 10:44:42
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0