Nu är flytten klar.

Nu är mina elefanter på plats i lägenheten och det andra som jag faktiskt hade kvar,men det är nog mest elefanter om jag får vara ärlig,sen var jag och personal iväg och handlade en stor platt tv till mig så jag har något att titta på när jag ska till lägenheten i nästa vecka och börja plocka upp ur alla lådor,det var inte lite lådor jag lovar.
men det är skönt och ha dom på plats,nu är det oros momentet ur världen ,nu är det bara resten med.
J är på permis i lägenheten,man saknar henne lite,men den nya tjejen verkar helt ok hon var ganska mycket i huvudbyggnaden idag och bekantade sig med stället och med människorna på stället,det är så roligt och se killarna när det kommer en söt tjej,dom fjädrar sig och gör sig till på många sätt jag undrar om dom märker att andra märker vad dom håller på med,det är ett lustigt fenomen,men tjejen är värkligen gullig så,med all rätt.
Hon verkar trivas här så jag misstog mig igår,hon kommer nog acceptera olikheterna...
Jag är väldigt trött i huvudet efter dagen,fast jag nästan inte lyft ett finger,men jag tror att det är min hjärna som går på högvarv just nu.
Kommer allt att klaffa?
Ja,säger jag till mig själv.
Jag har bestämt att när jag väl blir av med denna jävla soc,så ska jag försöka ha så lite med soc och göra i min nya kommun,det är ju helt klart det bästa.
Jag måste sova nu så god natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Ja usch ja, nu är förkylningen på gång igen. Var förkyld 7 veckor nyss :( Allt bra med dig? Några planer inför helgen? Tänkte be om filmtips och fotokritik i bloggen idag. Enjoy the crazyness ♥ ♥ ♥

2010-03-12 @ 11:59:30
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: sara

Ja nä jag behöver bara komma hem ett tag känner jag sen är jag redo att dra ut i världen igen.

Behöver mitt fix, det är väl det. :)



Jag har aldrig varit nån träningstyp alls men jag tänkte göra det mesta av mitt medlemskap. Det är typ bara en månad kvar så... eller 1,5.¨



Jo han gör verkligen bra ifårn sej, men lång väg att gå! Han har viljan iallafall. Vi ska väl börja bygga meningar och sånt på riktigt.

2010-03-12 @ 12:35:20
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Händer i helgen då? :)

2010-03-12 @ 21:28:15
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0