Nu börjar det likna vår.

Hej på er alla morgon pigga,jag har hållit igång sen 6 med att tvätta och pyssla lite på rummet,för snart så går sista lasset här ifrån.
Nu väntar jag på att min son ska komma,jag saknar honom fast vi träffades i torsdags.
Vi var på ikea och handlade köksbord och lite andra attiraljer,typ verktygslåda och annat som behövdes,jag var riktigt nöjd nu börjar mitt hem forma sig snart ska jag ta foton igen så ni kan få se hur det ser ut när det är klart.
Det enda som bekymmrar mig är soffa och soffbord det måste man ju ha och det är ju inga saker som man springer runt med på ryggen precis och jag litar inte på att dom hjälper mig med det här ifrån och gör dom det så måste dom vara två för sånna saker kan inte jag bära upp för så många trappor det är sant mina leder är ju helt slut om dom bara visste hur ont jag egentligen har.
jag skall snart ner i tvättstugan igen och fixa med att hänga lite tvätt,så jag hoppas ni har tålamod och vänta på ett senare inlägg,eventuellt först i kväll när sonen har åkt hem.
Kram så länge och ha det så underbart i vårvädret njut i fulla drag nu.

Kommentarer
Postat av: sara

Island skulle vara himla mysigt att åka till. Ångrar att jag inte drog dit precis efter att det gick utför för dom för det var tokbilligt med flyg och att bo där då!



Kan du inte lägga upp en bild på dig och din son :)

2010-03-28 @ 01:10:47
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0