Nu börjar det stora jobbet.

Nu ska jag hålla på med att söka hemförsäkring,soc skall skicka ner mina saker från magasinet,jag har mycket i huvudet nu,det kommer att röra ihop sig totalt.
Nu börjar det stora jobbet,ett kritiskt ögonblick i mitt liv,men det kommer att gå bra det är jag hundra på,men just nu så är det kortslutning i huvudet på mig,så jag får väl avvakta om hur det kommer gå när dagen är slut.
Jag tänkte faktiskt be dom dra hyran på autogiro den med så får soc skicka pengar för hyran in på mitt konto varje månad,men då måste jag lita på det att dom verkligen gör det.
jag är mycket orolig just nu,men det kommer gå över,bara allt är på plats.
jag ska kila ner och äta nu,så jag återkommer till er under dagen kram på er så länge.

Kommentarer
Postat av: sara

Tack för din röst! :)



Avatar är ett måste! Gå och se den sirekt! OTROLIGT vacker film!!

2010-03-01 @ 16:15:23
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Kadri

en av mina kompisar hamnade i kronofogden för sos betalade inte pengar i tid och hon kunde inte betala hyran

2010-03-01 @ 21:31:17
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0