promenad i solskenet.

Idag lyser solen och det gör genast att man glömmer alla bekymmer och det är skönt,vi var ute och gick en liten promenad man börjar nästan känna att våren börjar komma nu,fasten det är drivor och då menar jag stora drivor med snö fortfarande,men man ser slutet på det nu.
Det var en mycket uppfriskande promenad.
Sen håller jag på att packa alla mina saker i lådor som vi ska ha med oss i morgon när vi åker till lägenheten,det ska bli så skönt och tömma rummet lite,för det börjar bli lite överfullt nu.
Vi ska vara borta nästan hela dagen i morgon så vi hinner lite grejer och då äter vi på pzzerian Där jag ska bosätta mig,det ska bli kul.
Jag och J har precis lekt välkomstkommite för det kom en tjej på info besök nyss och man måste ju göra sig en första bedömning,man är ju så himla nyfiken.
Men mig har det ju ingen betydelse för jag ska ju snart här ifrån ju och det ska bli skönt på sitt vis.
ja,det har inte hänt så mycket mer och kommer väl inte göra det heller idag för jag måste packa ihop sakerna.
Vi säger så så länge kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0