Redan trött idag blir det inget nattsudd.

Denna dag är en dag som jag helst vill radera ur mitt minne,men tyvärr går inte det och den som började så bra.
Jag funderar på hur man kan vara så känslig för saker och ting,när man på något vis alltid ska vara redo för att det kan hända.
J fick en så kallad time out idag för det hon ställde till med i lördags,det kom bara helt plötsligt,hon knackade på min dörr någongång efter den gemensamma samlingen och sa hejdå,jag fattade ingenting men jag håller tummarna för att hon kommer tillbaka som hon ska på måndag och hon har så mycket go i sig att hon jobbar aktivt för att inte misslyckas med det hela.
Jag har kommit på att den allra nyaste tjejen är lite för kåk mentalitets skadad och att hon också är ute efter piller som så många andra är som är här,dom har inte förstått vitsen med att komma hit,dom tror det är ett ställe där dom kan få nya mediciner och inte något annat,märkligt vad människor är dumma.
I morgon ska jag till min älskade lägenhet igen och nu ska jag lägga mig så god natt på er och godnatt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Idag ska jag träna och gå på föreläsning. Går allt bra för dig då?

2010-03-24 @ 06:49:23
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0