Regn,regn regna mig ro.

Var lite för upplivad för att sova i natt,vet inte riktigt vad som hände men det vart svårt i alla fall,men jag väckte ändå tuppen i morse så det var ju inga problem.
Min socialsekreterare ringde till mig precis och sa att hon inte kunde komma som på onsdag och jag som preparerat mig allting bara rasar,det känns inte bra alls,jag skulle ju försöka få förlängning men det blir väl svårt,hon säger att hon ska försöka komma på måndag men då faller hela min planering i bitar om att vara i lägenheten ganska många dagar där,nu är jag lite smått irriterad,jag tänker fullfölja min planering till lägenheten dom dagar jag fått beviljade,men det blir ju så himla dyrt om jag ska ligga och åka fram och tillbaka på en dag,men,men det ordnar sig nog,det brukar det göra.
men idag kommer jag nog gå runt och tjura lite man blir ju inte på det bästa humöret när ens planering slås i bitar,jag kan nog bli ganska odräglig idag om jag får vara riktigt ärlig.
Nu ska jag gå och äta frukost vi hörs senare kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Kiss my nose and call me Charlie

Ja det kommer säkert bli kanon. Varmt och härligt. Har ni hittat nått fint hotell och så?

Ja du...planer. Idag så ska jag ha en PT session mellan 17.30-18 sen Pilates 18.30-19.25 och efter det ska jag ha en Back and Abs klass mellan 19.30-20....

Imorgon vet jag inte riktigt.. Du själv då?

2010-03-23 @ 17:35:04
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0