Skönt att ha ett hem.

Jag börjar bli trött på detta jag förstår dom som säger att man kan vara för länge på ett behandlingshem för det känner jag nu.
Tio månader är faktiskt i längsta laget,är man på behandlingshem för länge så kan det nog vara svårt att komma vidare då vill man nog bara stanna kvar och ha det bra,för är man för länge så är man mättad då har man nog ingen motivation längre och grupperna fortsätter ju älta samma saker hela tiden,i början så tycker man det är bra med lite
repetitioner,men när man har varit här en längre tid så är det inte bra längre.
Jag stör mig ganska mycket på omgivningen.
Jag tycker inte att jag ska behöva städa nere i villan jag bor inte ens där och det har jag gjort i flera månader,så nu är det dags att lämna över till dom som nu har kommit,jag kan ju få ta det lugnt,jag har fullt upp med mitt tänk nu om hur allt ska bli,grupperna går jag givet vis på men det andra kan jag och känner att jag kan lämna över staffett pinnen till dom övriga nu med all rätt.
Om dom anser att jag ska göra något och jag struntar i det så är det ju första gången på tio månader som jag trotsar systemet här på hemmet och vad ska dom göra åt det,ge mig en stjärna kanske???
men det är ju inte mycket lönt i detta läge för jag måste ju till lägenheten hur eller hur,så jag har bestämt mig för att trotsa systemet lite,den sidan har dom inte sett av mig,så mitt beslut ligger helt rätt i tiden.
Måste iväg på grupp nu,så kram och så hörs vi senare.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Yes, solen lyste på mig idag. På dig också? :)

2010-03-16 @ 17:19:05
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Kommer köra bloggen på halvfart en vecka då det har hänt lite saker. Följ den gärna genom Bloglovin och hoppas du fortfarande tittar inom och kommenterar mina foton och komiska inslag ♥ ♥ ♥

2010-03-16 @ 17:42:06
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: sara

Ja.. blä...vill bara sova!

2010-03-16 @ 17:54:31
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0