Tjoho...

Idag har jag inte haft tid att ta mig in här det är mycket som rör sig i mitt huvud just nu och då är det svårt att koncentrera mig ordentligt.
Det är nog många som tänker,hur kan det vara det?
Jo,för en människa som snart blir 44 år och aldrig har levt ett riktigt normalt liv pga. sitt pågående missbruk är det ett väldigt stort kliv att helt plötsligt äga lägenhet leva utan droger och alkohol,ja,en anpassning in i eran vardag.
Jag tycker den resan skall bli mycket spennande,med många krokar på vägen.
Men nyfiken på det livet som jag är och med nu faktiskt över tio månaders nykterhet så kommer allt gå bra.
Jag är fullt inställd på ett fint och lyckligt liv hädan efter och det känns väldigt bra fast förvirrad är jag just nu det får jag ju medge.
Bloggen kommer jag ju fortsätta med så ni får se hur det går för mig men då blir det ju en annan infalls vinkel på den så klart.
Jag är nu mycket trött så jag säger godnatt till er och godnatt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: sara

Tio månader är jättebra! Bra kämpat! Det kan inte vara lätt att ändra och göra om. Bra gjort verkligen!



Nä jag är ingen glad tjej. Har bråkat med Darren sen i söndags och är känner mej bara lessen o liten. :(

Skulle inte tipsa nån om att ringa Philips Kundtjänst idag... :(

2010-03-16 @ 09:25:34
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0