varför jobbar alla idioter på socialen??

Jag är lite upprörd och sjuk är jag också för den delen har fått magsjuka i morse när jag satt på tåget så kom det bara en kaskad med spyor det var hur pinsamt som helst men,man får ju råka ut för det mesta så man vänjer sig ju med tiden ha,ha,ha.
Jag har hållit mig på rummet idag för att inte lyckas smitta ner dom andra nu till påsken,jag känner mig inte så vidare bra,men bättre nu när jag har legat och sovit och spytt om vart annat,nu har det lugnat sig så jag är nog på bättringsvägen.
Men nu över till idioterna som aldrig kan bestämma sig ordentligt,jag hade fått en tid till 6 april,men nu ringde hon idag och sa att jag bara hade till i övermorgon och hur hade dom då tänkt sig att jag skulle ta mig hem??
jag anser att dom kunde få chansen att ge mig ett värdigt avslut på min vistelse här men icke sa nicke och nu vet jag ju inte hur jag ska göra,jag är väldigt vilsen och faktiskt lite lessen med,när dom har lagt så mycket pengar på mig kunde dom då inte låtit mig få vara kvar över påsken med det är väl inte för mycket begärt tycker jag.
Men det är ju en dag imorgon med då får vi väl sätta oss och bena upp hur det ska se ut för mig och vi kommer nog på en lösning jag och mina kontaktpersoner,det måste vi bara göra.
Det ska alltid krångla någonstans,jag fattar inte hur man kan anställa inkompetenta idioter på sånna ställen som ska ha hand om redan utsatta människor.
Just nu är jag för svag i kroppen för att skriva mer men jag återkommer i kväll kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0