Det är konstigt ibland.

Just nu sitter jag och tänker på att jag faktiskt klarat mig så länge.
Det är mycket stort för mig för inom den här tiden skulle jag varit helt ner drogad på ett eller annat sätt,men det är som jag säger man får ge tiden en chans och det har jag gjort.
Så hur dåligt jag än kan må så kommer jag nog stå på knäna i alla fall.
Jag håller på med listan med böckerna än så den är inte klar än och bilden på mig och wii spelet kan ni få nu..där ger jag faktiskt järnet för att försvara mitt revir,
,
,
,
Här hugger jag huvudet av någon ser det ut som ha,ha,ha...
Men sanningen är den att jag lever mig in i detta spel så det inte är klokt och pennorna på bordet syns...hmm..
det får mig genast att tänka på resten..jag skulle ju skriva de senaste böcker jag läst och tyvärr så har jag plockat ner vissa av dom i källarenoch kan inte stava namnen så ni får ha till dugo i morgon vad jag har att erbjuda.
Många kramar och god natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser ganska koncentrerad ut på spelet :)

Jag har aldrig testat wii, men jag förstår att det är kul. Har ju hört andra berätta...

All positiv sysselsättning är bra, man håller hjärnan igång.

2010-05-26 @ 09:03:43
URL: http://gunsanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0