Hoppas det blir sommar.

Vilken hemsk dag det varit,var tvungen att kila ner på byn i regnet och jag lovar er att det var skyfall,så jag blev nästan dränkt.
Men jag var nöjd för idag kände jag ingen yrsel alls.
jag har fyra lådor som står och väntar på att åka ner i källaren så får se vad jag kan göra i morgon,någon av dom kan jag nog bära ner utan att ramla av utmattning eller yrsel på vägen.
jag har pratat med min äldre son idag vi ska träffas nu om ungefär en vecka det går frramåt i mitt arbete.
Ibland kan jag bli sugen på en öl men jag är en stolt mamma som känner att det väger tyngre än vad som kommer hända om jag tar den där dumma ölen.
jag återkommer i morgon kram på er alla och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0