I natt allt bra,i morse ingen ångest.

I går när jag la mig så trodde jag hjärtat skulle explodera ett tag men sen somnade jag,första gången så fick jag mardrömmar om konstigheter kommer inte riktigt ihåg vad,men sen måste jag ha somnat gott för jag vaknade och inget som kramade hjärtat,det var riktigt skönt faktiskt.
Jag åt till och med en smörgås och ett glas juice innan jag hoppade i badkaret sen samlade jag ihop tvätten och promenerade till tvättstugan och det sysselsatte mig så mycket att jag höll på att glömma att ringa och boka besök till mannen,men jag hann med det med...jag har haft en bra dag med dator,tvätt,disk,tv och lite avkoppling med korsord,jag är nöjd och är lite trött så god natt på er vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0