Jag är rädd nu.

Det låter mer illa än vad det är,än så länge i alla fall,men det är så att jag har två söner som är alergiska mot katter och nu vill dom som har hand om katterna att jag ska ta hem dom och nu har jag baslutat att inte göra det,min man kommer att bli vansinnig men han kommer ju inte ut ännu på ett tag,får ta den smällen då och det kommer nog inte att bli roligt.
Jag älskar ju min lilla Molly,hennes kattunge har jag aldrig träffat,men mina barn går före så är det bara.
Jag skall säga det till honom i morgon i telefonen,men den egoist som han är kommer han nog inte fatta detta.
Han kommer säga ok...men när han väl kommer ut kommer jag få mina fiskar varma,så det är därför jag är rädd.
jag har inte mer att skriva nu så god natt på er vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Svar: Tack så mycket! Vilken bra blogg du har! Den tänker jag absolut läsa! Det du skriver om ligger mig väldigt varmt om hjärtat!

2010-05-26 @ 23:48:22
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: tackar:) kram på dig med!

2010-05-27 @ 19:12:46
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0