Jag har gjort bort mig...

Nu har jag legat och gråtit,varför undrar ni,jo så är det jag drack en öl och det resulterade i att min son inte kom i dag.
Hur fan kunde jag vara så dum????
Jag kunde i och för sig lossats att det aldrig hänt,men när jag ljuger står det i pannan på mig,det är en fördel .
Jag skulle aldrig kunna ljuga för min son,men det fick som sagt var konsikvenser,han ville inte komma och jag kände att jag bara ville hålla om honom och förklara att detta inte ska hända igen och hoppas att han förstår det.
Jag vill inte såra min son,men samtidigt måste han förstå att saker kan hända som ingen vill förstå.
Jag är jätte lessen men det blev bara en öl,så jag hoppas att han kommer i morgon,jag älskar honom så så jag hoppas verkligen han förlåter mig och kommer i morgon,detta ska aldrig upprepas håll tummarna ni med.
Jag har ångest hjälp mig kram och god natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nog som du säger; en del saker vill man inte förstå och kan inte förklara.

Men vissa konsekvenser kan ju faktiskt vara till nytta; en sporre att "det här ska jag fixa". Jag vet en person som för ca 40 år sen hade problem men blev helnykterist när sonen, då ca 20 år, kom hem på fyllan. Och han förblev nykterist livet ut.

Så lycka till i kampen!

2010-05-29 @ 00:19:30
URL: http://gunsanstankar.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

Jag håller tummarna för dig!

2010-06-04 @ 00:58:46
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0