Jag har tänkt på en sak.

Jag vet ju att jag har en form av ångest,men jag kan lova er alla att jag trodde nog inte den var så här kraftig som den var,jag känner hur den kommer och går har gjort hela kvällen nu,men den oroar mig inte så sett att jag tror att jag kommer att hitta på något dumt,men just nu sitter jag och klurar vad det är som framkallar den,det är en rädsla av något slag och det är obehagligt när den håller på och kramar mitt hjärta,men jag ska övervinna den nu med utan något skit....jag tänker mycket på min son för han väger över,men jag förstår inte hur den kröp på mig nu.
Ja,ja,jag överlever nog den får ge med sig helt enkelt inte mer med det...
Idag var det morsdag R.I.P.älskade mamma och imorgon vet jag att jag mår bättre det är skönt en god natts sömn gör mycket...och så farlig är inte ångesten att jag inte kommer kunna sova tack och lov...god natt på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0