Jag måste ha mer tid...

Det är konstigt men jag tycker inte jag gör något särskilt men ändå så går jag inte in och gör några inlägg.
idag har jag bara diskat plockat lite bland min saker och försökt hitta på något att sysselsätta mig med på dag tid.
det är väl inte mycket att skryta med precis.
men jag fick veta i kväll att J inte kommer i morgon för hon har strulat till det igen det är väl typiskt för sälskap är något jag behöver...och då menar jag bra sälskap givetvis.
jag tänkte att i morgon skulle jag skriva ner dom tio senaste böckerna jag läst och försöka tala om vad jag tycker om dom,det låter väl bra,det är ju så många listor som figurerar här på nätet.
Och jag ska också ge er en bild på mig när jag spelar wii spel det har jag ju lovat innan men inte hållt så i morgon är en annan dag.
Pratade med dom min äldre grabb bor hos och vi ska träffa honom när skolorna slutar för sommaren,när jag säger vi fattar ni väl att jag menar min yngre son Allex och jag.
Så då har vi något att se fram emot god natt på er alla vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Vissa dagar är såna, inget speciellt händer och rätt som det är så är det kväll. Men det kan ju vara en bra dag för det.

Kul att se fram emot sommarlovet då. Att kunna träffa sina barn måste ju vara detsamma som lycka.

2010-05-25 @ 11:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0